Online Foglalás
Az űrlap elküldése nem minősül végleges foglalásnak, a sikeres foglalásról minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk!
KATA-s egyéni vállalkozóként jelenleg cégeknek és adószámmal rendelkező bérlőknek sajnos nem áll módunkban számlát kiállításani.
Kizárólag magánszemélyeknek tudunk számlát biztosítani.
Üzlet nyitvatartás:
H: 8:00- 12:45 és 17:00 – 18:45
K – Cs: 8:30-12:45 és 17:00 – 18:45
P: 8:30 – 11:45 és 14:00 – 18:45
Szo: Egyeztetés szerint (11:00 – 15:00)
V: Zárva
GY.I.K.
Gyakran Ismételt Kérdések
Hogyan kapom meg a gépet?
A gépeket személyesen tudod átvenni üzletünkben: 1147 Budapest, Telepes utca 98.
Az elvitelkor a bérleti díjat és a kauciót szükséges rendezni, valamint két példányban bérleti szerződést írunk alá. Az ügyintézéshez személyi igazolványra és lakcímkártyára van szükség.
Hogyan kell visszaadni a gépet?
Tisztán, kiürített tartállyal, a szerződésen szereplő időpontig. Ha bármi gond volt, szólj bátran!
Hogyan történik a fizetés?
A bérleti díj és a kaució kiegyenlíthető készpénzben vagy banki átutalással. Amennyiben a kauciót átutalással fizeted, a bérlés végén annak összegét készpénzben adjuk vissza.
Van lehetőség házhoz szállításra?
Sajnos nincs. A gépeket személyesen tudod átvenni üzletünkben: 1147 Budapest, Telepes utca 98.
Szükséges-e előre készülni a takarításhoz?
Nem, semmit nem kell külön beszerezni vagy előkészülni. A géphez minden szükséges tartozékot és tisztítószert adunk, így azonnal mehet a munka. Csak annyit javaslunk, hogy a tisztítandó felület legyen szabadon hozzáférhető.
Mi történik, ha működés közben probléma adódik?
Ha rendeltetésszerűen használod a gépet, és motorikus hibája adódik, jelezd nekünk, és adunk cseregépet, hogy folytathasd a munkát. Ha viszont a gép törik, megsérül vagy nem megfelelő használatból adódik a hiba, akkor a javítás költsége a bérlőt terheli. Ilyenkor a kárt a kaucióból vonjuk le, nagyobb kár esetén a különbözetet kell megtéríteni.
Mi van, ha megcsúszom a takarítással?
Semmi gond! Jelezd időben, és megbeszéljük a hosszabbítást.